وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
سرخط خبرها

با دستور پخت سیب زمینی سوخاری پنیری آشنا شوید

  • کد خبر: ۵۰۲۹۱
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
با دستور پخت سیب زمینی سوخاری پنیری آشنا شوید
برای تهیه یک میان وعده یا شامی خوشمزه می‌توانید از سیب زمینی سوخاری شده به همراه پنیر استفاده کرده و غذایی لذیذ برای خانواده آماده کنید.
به گزارش شهرآرانیوز، امروز قصد داریم یک دستورپخت سریع، راحت و صدالبته خوشمزه را با هم آموزش ببینیم، غذایی که بچه‌ها به دلیل فست فودی بودنش آن را دوست دارند، به ویژه این روز‌ها که بازارگردی و خرید غذای آماده توصیه نمی‌شود. دربیشتر کشور‌ها سیب زمینی سوخاری پنیری به عنوان پیش غذا سرو می‌شود.

مناسب برای: ١٢ نفر

زمان برای پخت: ٦٠ دقیقه

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی سوخاری پنیری:

سیب زمینی متوسط :  ۴ عدد
پنیر پیتزا :  ۱۰۰ گرم
جعفری خردشده:  ۳ قاشق غذاخوری
نمک : به میزان لازم
فلفل: به میزان لازم
پودرسیر: به میزان لازم
تخم مرغ: یک عدد
آرد سوخاری: به میزان لازم
آرد سفید: به میزان لازم

سیب زمینی‌ها را آب پز و بعد خوب له کنید. نمک، فلفل و پودرسیر را به آن بیفزایید و خوب ورز بدهید.
 
سیب زمینی سوخاری پنیری

جعفری خردشده و پنیرپیتزا را به مخلوط اضافه کنید و باز هم آن را ورز بدهید. خمیر را به مدت یک ساعت داخل یخچال بگذارید تا استراحت کند.
 
سیب زمینی سوخاری پنیری
خمیر را که از یخچال خارج کردید، آن را به اندازه دلخواه بردارید و با دست فرم بدهید.
 
سیب زمینی سوخاری پنیری
 
خمیر‌های سیب زمینی آماده را ابتدا در آرد سفید، بعد تخم مرغ و سپس آرد سوخاری بغلتانید. حالا آن‌ها را یکی یکی در روغن فراوان و با حرارت زیاد سرخ کنید.
 
سیب زمینی سوخاری پنیری
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->